Härnösand

Har varit hemma nu i nästan en månad och det har hänt en del. Har varit mycket med körkortet, teori, övningskörning, träning och hund :)
men nu är det snart över, det som är kvar att göra är att skriva prov, uppkörningen, mer träning, umgås mer med vännerna och mammas nya vovve Bej som hon ska hämta nu i helgen.

Har ven haft en hund på prov under denna tid hemma, men lämnade tillbaka honom i lördags. En dobbis hane som heter Exit. En riktigt go kille men kände att jag inte hade den tiden han behövde kände jag. Han var verkligen en "liten" energiboll :) Har bilder på han och det kommer upp lite senare när jag har lagt in bilderna på datorn.

Fast jag inte valde att ta honom trotts att han var en riktigt underbar hund kanske man skaffar sig en snart i alla fall. Måste vara någon som man verkligen känner att man vill ha.
Känner även att jag har lessnat på mitt jobb. Kanske man ska flytta hem tillbaka till Härnösand igen börja jobba? Börja jobba med Lina med något kanske? Eller med Sandra? Möjligheter finns måste bara bestäma mig för vad jag vill jobba med nu. Har verkligen hamnat i ett sånt stadium nu där jag känner att jag inte riktigt vet vad jag vill jobba med igen, om jag vill vara kvar i Sthlm och flytta hem till Hsand igen eller inte?
Men det visar sig så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0