Träning

Jahap, då hade jag min sista träning med Roger idag, käns väldigt tråkigt måste jag erkänna. Tycker att det är riktigt kul att träna med honom. Har i alla fall uppskattat att han har ställt upp och tränat med mig nu under denna tid när jag varit hemma. Sprungit för det mesta 5km och efter det gjort några andra övningar som är mycket roligare än att vara ute och springa.

Nu ikväll ska jag ha en hel kväll med två underbara tjejer innan jag beger mig tillbaka till fjolträsket. För vi kommer inte att hinna i morgon då både jag och Sandra är upptagen med annat.
Det är bestämt att vi ska åka till skuleberget, grilla och ha det allmänt mysigt bara. Ska ta med mig kameran och för hoppningsvis så tar jag bilder. Jag kan vara lite dåligt på sånt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0