Inte min dag idag

Börjar med att "känns det som" i alla fall att alla frågar om vilken tid det var man hade uppkörningen idag. Var ganska lugn tills jag kom hem till Lina efter att vi hade varit på stan och gjort lite ärenden och köpt lunch sen gick det bara utför.
Hade inte varit så här nervös på länge, sist som jag kan komma på var när jag hade med mig mamma när jag skulle göra något med nålar. Om det var när jag piercade mig eller på ett sjukhus för att lämna något blodprov eller likannde vet jag inte men nervös var jag i alla fall.
Inte bara för körningen utan för att man kände på sig en sån press att man skulle klara det efter att knappt kört i 1 månad och innan dess inte suttit bakom en ratt på minst 2 år och innan dess bara övningskört några enstaka gånger under 2 års tid. Jag åkte ju hem och stanna så här länge för att just ta kortet. Sen att man har familj och vänner som lyckönskar en hela tiden som man inte vill göra besviken. Men jag är glad för all stöttning under tiden och nu efteråt som jag har fått. Så nu är det bara att ta tjuren vid hornen och se till att fixa det nästa gång!
Jag blev kuggad som kanske de flesta redan vet, vilket känns lite tungt men det är helt förstårligt. För så dåligt som jag körde på uppkörningen har jag aldrig gjort under någon av mina körlektioner. Har en ny tid bokad men jag tänker INTE tala om när det kommer att ske. Utan det kommer ni att få reda på senare.

Vill i alla fall tacka alla som stöttat mig, det har jag verkligen uppskattat!

Kommentarer
Postat av: Lilli

Vad tråkigt! Visst är det jobbigt när man kuggar, Jag kände lika dant när jag skrev upp tre gånger. Jag skämdes att jag inte klarade det de två första gångerna och tyckte att jag var skitdålig som inte klarade det! Men efter övning ger färdighet. Va tjurig så kommer du klara det! ;) KRAMAR Caroline

2010-06-10 @ 08:14:22
URL: http://lillisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0