v.6

Är man ensam hemma hela veckan, rätt skönt måste jag säga. Det är det ibland, men till helgen kommer jag nog att tycka att det är tomt här i lägenheten och kommer att klättra på väggarna.
Kom hem ifrån jobbet för en stund sen. Orkade inte laga någon mat idag så det fick bli knäckemacka med makrill på och en STOR mugg med Indian spice te. Gott det med och räcker för mig när jag äter så mycket till lunch nu på jobbet.
Är på ett av SBT stressigaste objekt, vilket jag har fått kännt på igår och idag. Har gått på lära där förra veckan och denna vecka, ska även göra de nu på torsdag sen får vi se om jag känner mig redo att jobba "skarpt" som vi säger :) tanken var att jag skulle göra de redan på torsdag men jag kände att det var lite för tidigt för de. Måste först lära mig det mesta innan jag kan börja "fläta" ihop växeln med receptionen. Jag trivs där, finns allt minst 2 till kolleger från BT vilket är skönt. Har man alltid någon att prata med samt någon att fråga någon om man behöver hjälp.

I morgon har jag i alla fall sovmorgon, börjar inte fören kl.09-16.30. Ska på sista delen av STAD-utb som jag går nu. Första delen var förra onsdagen. Är riktigt dumt att de delar upp kursen på två olika veckor i stället för att ha båda dagarna efter varandra samma vecka.

Nä, ska man ta och diska nu kanske? Ja, annars blir det inte gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0