Förkylning

Första man märker när man kommer hem efter jobbet i fredags var att man blivit mer snorig och är jätte trött i kroppen. Gick och la mig tidigt för att sova så man skulle kunna få sova tillräckligt länge och pyssla på under lördagen men så blev inte fallet. Fick ett trevligt samtal på fredags kvällen som jag kände att jag verkligen behövde. Pratade med en god gammal vän som jag har insett att jag saknar. Att bara prata med denna person var hur mysigt som helst. Så ni kan ju tänka er att det inte blev ett kort samtal direkt :)
När jag vaknade i går så känenr jag mig helt borta. Har man blivit dunderförkyld efter denna vecka som varit. Så jag har ahft en sån jätte "rolig" helg. Mestadels bara varit hemma och druckit vet inte hur många liter te med honung i. Och det har inte släppt än, utan nu har det även satt sig på halsen. Så jag ska äta lite glass snart tänkte jag i hopp om att det ska bli lite bättre i halsen. Brukar ju bli de oftast.

Ser fram emot denna vecka. Jobb mån-on sen SKV to-fr. Till helgen så ska jag se till att träffa Carro och hjälpa henne att göra Bålsta osäkert ;) Den lilla jäckeln är i Eugypten nu och har det skönt!
Aja, ska inte klaga. Nästa gång är det jag som åker iväg :P

Grattis Alla Hjärtans dag på er allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0