En lugn lördag, än så länge ;)

Då var det helg igen, skönt är ju de.
Är piggare nu och förkylningen har nästan gått bort helt och hållet nu. I veckan blev de ju inte alls som jag hade tänkt mig. Hade ju tänkt jobba tisdag och onsdag men in såg på tisdag att det inte gick efter att jag hade jobbat havla dagen. Tänker säkert du varför inte jobba resten av dagen när man endå har orkat igenom halva? Det kan jag svara på åt dig, för jag svettades som en gris och hade feber och gjorde inte någon nytta där egentligen. Sen ville jag inte vara så dålig när jag skulle ha min SKV utbildning tor-fre.
Så jag blev även hemma i onsdags. Det var en klokt val av mig. Fast man kände sig bättre så var man iaf för opigg att gå och jobba. Om du förstår vad jag menar?
Sen hade jag min SKVutb tor-fre och det gick bra. var en riktigt rolig kurs och inte allt för svår att komma ihåg vilka lagstöd man får använda sig av.

Pratade även med mina goda vän Therese i veckan och hon berätatde en riktigt intressant nyhet för mig. Vilket jag blev väldit nyfiken på och att ev söka men sen visade det sig när jag pratade med henne igår igen att den ev inte gällde längre. Vilket hon inte ritkigt vet, men ska försöka luska fram mer om det är så eller inte. 


Ja, ska man skriva om vad man skall hitta på idag? Då kan jag inte skriva mer än att jag ska snart iväg till tvättstugan och tvätta lite och medan jag väntar på maskinerna kommer jag att sitta och läsa.
Tro det eller ej men jag tycker om att sitta i tvättstugan och läsa medan jag väntar på maskinerna :P
Det är bara för att jag inte orkar gå emellan tvättstugan och lgh :P sen är det väldigt avkopplande också om man även lyssnar på musik :)

Ha en bra dag, för det ska i alla fall jag ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0