Återlämnat

Då har jag lämnat tillbaka Exit ikväll efter att ha varit ute på en promenad på ca 1h. Riktigt skönt att komma ut och gå trotts detta dåliga väder, snöblandat med regn.
Han är en riktigt trevlig hund med mycket energi och vilja. Han testade en verkligen, märkte det som mest när vi var ute och gick. Det vara bara att sätta gränsen hur långt han fick gå och det var inte alltid det lättaste.
Pratade med Becca nu när jag lämnade tillbaka han och frågade om jag fick låna honom en längre tid för att verkligen få lära känna han, vilket inte alls var några problem. Det blev bestämmt att jag ska ha honom på prov under hela maj när jag är hemma i Härnösand och verkligen har tid med honom och har möjlighet att lära känna denna underbara kille.
Längtar redan kan jag lova :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så roligt. VI kan ju iaf testa å gå en promenad med hundarna nån dag =)

2010-04-22 @ 22:10:52
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0