Alla syskon samlade :)

Gud vad skönt!
Nu är våren verkligen på väg. Nu har nästan all snö försvunnit, solen skiner störedelen av veckan och det är minst 4+grader varje dag. Idag har vi 10+ grader. hur sönt som helst. Men tyvärr hinner jag inte att njuta så mycket av det härliga vårvädrets energi. Energin gör jag av med rätt så fort snart när jag ska börja städa huset innan bror kommer upp. Ska bli riktigt trevligt kan jag lova. Och i morgon kommer min andra bror ner för att också vara här i helgen. Så det blir en hel helg för hela syskonskaran, vilket var riktigt länge sen nu!
Träffade i och för sig Micke i nov förra året men han och Jerry tror jag inte har träffats sen Perra och Helena gifte sig. Vilket blir 4 år i år.

Kommer att bli riktigt skönt med sällskap hela helgen av bröderna. Blir lite ensamt faktist att vara helt själv i huset, fast det är rätt skönt ibland så blir det lite för ensamt ibland. Kommer att vara ensam hemma nu i minst 5 veckor till som det ser ut nu. Perra åkte iväg för över en vecka sen men klev inte på båten förren i måndags.



Ser även framemot helgerna framöver nu kan jag lova :)
Skickade ut en inbjudan till en lite trevligt folk för en grillkväll hemma hos mig nästa helg. Nästan alla har svarat och kan komma vilket känns helt underbart! Sen helgen efter den har jag inget planerat, men sen kommer mina underbara tjejer från lilla Härnösand hit ner och hälsar på! Ska bli så kul, får se vad vi hittar på för hyss då. Malin och Emma vet jag att de ska bli fotograferade i alla fall och att jag och Sandra ska prata igenom lite om ett företag som vi har spekulerat lite på. Spännande, får se vad vi kommer fram till :)

Nä, nu kan jag inte sitta och skriva mer om jag ska hinna städa och kanske till och med fika lite innan Storebror M kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0